på tal om hundar.

Ja jag tycker om Lea, är fäst vid henne redan efter en träff.
Och ja jag kommer med 99,9% säkerhet genomföra köpet av henne.
Dock är det en sak som är klar, Vorsteh är den hund som alltid kommer finnas närmast hjärtat.
senare i livet kommer det vara den som finns hos mig.
för tillfället är det varken ekonomiskt eller särsislkt rymligt för mig att ha en sån 'stor' hund utan det är betydligt mer fördelaktigt med en mindre och jag kommer ju inte tycka mindre om lea för det!
Men senare i livet finns det nog bara en ras som nästla sig in i mitt hjärta.



jag & min bästa vän, acke...
<3



Kommentarer
Jennifer

Vorsthe is the shit :) Har två tokar hemma. Lycka till med Lea!! super söt är hon ju :)

2011-02-09 @ 07:02:42
URL: http://jeennifeera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0