Jag liksom föll över kanten.

Idag ska jag jobba min första långpanna.
Det ska bli både spännande men också helt säkert sjukt jobbigt! 

127 (tror jag att det var) frukostpaket ska göras, och även hjälpa Sara med nått. 
 



Igår var jag på badhuset med Noah.
Han har börjat prata så himla mycket nu, det är verkligen roligt!
HEJ CACATHRIIIIN! 
"bebisen i magen mamma."
och snart kommer hon, hans lillasyster 
Vi blev där i ca 2,5 timmar allt som allt,
och ändå var han superledsen när vi skulle åka hem, för han ville bada mer!
 
Efter detta åkte jag & Raif till Malin& Anders nya hem här i Malung, 
det tog oss två timmar att packa ur allt ur flyttbilen och få in det en trappa upp i lägenheten!
Men nu finns dom i alla fall på hemmaplan!
Det känns verkligen obeskrivligt bra! 
 
På onsdag är det återigen dags att hälsa på valparna. 
Då är dom fem veckor och fem dagar, 
vilket betyder att hemflyttningsdagen närmar sig med stormsteg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0