kurrkurrkurr

illamåendeeee.
 
 
 
Upp 07.00 i fem månader för att skjutsa en karl.
dräp mig.
jag är som en zombie dagarna i ända,
även fast jag somnar om och sover till Malou.
 
Känner mig tämligen nervös nu såhär i dagarna.
det finns många faktorer till det hela,
men det främsta skulle jag gissa på att är:
 
Fläskbärta skulle ha klämt ut bebisen i lördags!
så det kan med andra ord ske vilken dag som helst nu!
Åh det ska bli så himla spännande
roligt
mysigt
hjärtegripande
och kanske litelite
avundsjuka ;)
 
Lilla perfekta V/N 
komsikom till Cathrin! 
 
 
 
 
 
 
Sen eftersom att jag är så jävla otroende som man kan va.
gudjäveln finns inte.
han är ett hittepå!!!
 
så bär detr emot lite att be till högre makter om att jag kan få sluta må illa.
eller sluta vara nervös.
gissar på att dom två går hand i hand
 
ARRRMEN.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0