16 månader med Raif.

Ja som rubriken lyder, 
nu har vi stått ut med varandra i 16 månader,
mycket har förändrats, speciellt för honom.
Från att aldrig någonsin kunna bo i annat i en stad & aldrig i hela sitt liv vilja ha några barn,
Så har han flyttat till Malung & mig, 
malung som är dalarnas största kommun men som sammanlagt bara har 10 000 invånare.
Vi bor i ett litet hus mitt i skogen, vår närmsta granne är min mormor - eller granarna.
Och han har själv sagt att han trivs så jävla bra här!
Vilket gör mig glad, för jag vill inte för allt smör i småland lämna dettta.
Sen det här med barn, haha ja.
Han vet att om det är mig han ska vara med så kommer det bli barn,
och inte bara ett, utan absolut minst tre.
Detta börjar han mer eller mindre finna sig i.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0