spy

Kunde knappast sova inatt.
magen sved som eld.
Mådde sjukt illa och Macke var en fucking pain in the A.
 
stickor.
gult.
nej.
besvikensomfan
 
 
Sidor,
reflektera över skit.
 
Önskar mig bara en liten sak just nu.
allt annat är i princep klart.
redo.
 
Så jävla dum i huvudet.
orkar inteeeeeeeeeeee.
 
Undrar om man hamnar ensam eller tvåsam eller tresam.
 


Igår klockan 12.00 föddes Nova.
Hon är så sinnesjukt lik sin mamma att det är galet!
Söt som en karamell är hon också. 
Så himla synd att jag jobbar i helgen så att jag inte kan träffa underverket.
Men på söndag ska jag minsann gosagosagosa!
 
 
December snart.
hoppas att det blir jävlaranamma till bra.
tjing.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0