Martin Engvall

du
gör mig knäsvag, när jag tittar på dig blir jag alldeles varm och lycklig inombords, som att få något man verkligen vill ha, och få det varje gång man ser dig. Jag vet att du tycker att sånna här saker är töntiga, det är många saker jag säger och gör som du tycker att är det. men det bryr jag mig inte om, för jag tycker om att vara den töntiga flickvännen som uttrycker hur mycket hon tycker om dig. Du luktar gott, du har ögonen som en pojkvän ska ha, du spelar gitarr precis som jag vill att det ska vara, och du är den där svettiga öldrickande skatearen som är fjärdeles pakistanier som är precis rätt för mig. Så jävla fin, fantastiskast och lite mer såna smörord. Du är månen som lyser när jag går upp för trottoaren, du är stjärnorna som glittrar och du är den ändlösa glädjen. När vi sitter i köket och äter mat, spelar spel eller bara pratar med Eva & Roger, eller hör dom från undervåningen så blir jag så sprallig, det bara spritter i mig, för så vill jag också ha det, jag vill ha dig på samma sätt. Från och med förut, till och med framåt. Du är den sista jag skulle släppa, 
du är allt jag vill ha.
du är perfekt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0