and I wanna fly, fly, fly

bestämde mig för att ta ur min p-stav idag,
hatar den,
det sämta val jag gjort i livet,
fick tid klockan fyra så jag och Camilla va  på sjukstugan och plockade ur den,
"nu skär jag i dig med kniven"
men tack för informationen jävla retard..  
haha.
.
I helgen ska jag till torsan,
till maria,
äntligen lite lyxtid med min babe,
marten,
kan bli kul,
kan bli disaster,
blir det man gör det till.
som allt,
för det är faktiskt sanningen om livet,
det blir fanemig vad man gör det till.
.
ligger och kollar på the x-effect,
töntigt,
meningslös program,
finns dock inget annat, jäkla tisdagskväll!
tid till funderingar är det enda som tillåts kvällar som denna,
tid i min nya säng som är alldeles för stor när inte martin är här,
kanske stormar han in snart?
förhoppningsvis,
tomt utan honom.
vill vara kreativ,
kan inte.
stänger av,
ajöken.
.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0