Come, stop tour crying - and it will be alright.

Jag och Engen har sjukat ner varandra, så nu ligger vi i min lägenheten som två utslagna valrossar båda två..
Det suger rätt mycket att vara sjuk just nu,
mycket i skolan och resa nästa vecka.
Men man får utnyttja tiden så gott man kan,
jag vaknade tjugo över åtta, jag kan nästan aldrig sova länge när jag är sjuk.
Så jag bokade tvättstugan 11-19, förhoppningsvis blir all tvätt klar idag.
Hoppas även att jag ska orka luncha med Martin och Kim idag, det hade varit så himla mysigt.
men vi får se,
film med evelina också, om hon har lust nu när jag är sjuk iof.
Men nu ska jag och min onepiece gå och krypa ner hos Mr sleepingboyfirend.
kanske smaska på min klubba från disneyland?
Don't you know love is stronger than jesus?
love can do you like a shotgun.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0