martin är numer en gammal man

Jag glömmer ju inte.
Jag vet precis vem han var.
Och drömmer jag lite.
Så kommer han alltid va' kvar.


I rummet bredvid.
Han sitter ju där.
Han finns i mitt liv.
Han finns där bredvid.
Men jag får hålla kontakten.

Jag hör vad han säger.
Och jag vet mycket väl vad han vill.
Hans bild finns i ramen.
Och i mig finns det femtusen till.

I rummet bredvid.
Och går jag dit in.
Så finns han ändå.
I rummet bredvid.
Men jag får hålla kontakten.
.




Martins dag idag!
Du är bäst älskling, bäst i världen! Lika bra som evelina typ, och hon är ju awesome! 
min kd tjeeej <3 
-
Ska åka hem till martin snart och baka kakor sen ta fram alla paket så blir det öppning när han slutar skolan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0