Blääääööö

Upp 06.20 och skjutsa Martin till jobbet är inte så skoj.
Att inte kunna somna om och få den briljanta idén att måla sista lagret på de ställen där det behövdes är väl ganska okejbra. Då är det torrt när jag slutar skolan och då blir det bra att plocka in allt.
Vi var ju på ta till vara igår, ingen soffa som var bra hade dom just nu, men däremot hutchen som vi letade efter hade dom, så nu blir det nog super här hemma, dock var den mörkbrun så nu har jag målat den vit.
Sorterade i förrådet och lägenheten lite också, så nu har jag 4-5 kassar och en liten låda FULLA med kläder, skor och annat trevligt som jag ska skänka till den verksamheten. Dock är jag osäker om dom tar emot kläder, men om dom inte gör det så tar jag bara med det till mamma nästnästa helg och lämnar in det på erics hjälpen!
-
Idag ska vi (jag och martinppp) finslipa det sista på projektarbetet. Hoppas verkligen att det blir bra, vi får väl se!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för något fram tills jag börjar, men det visar sig väl.
(en utav mina bilder från våran utställning..)
Åh vad jag saknar Paris!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0