What you got boy, is hard to find

Vaknade av att solen sken in genom mitt fönster
07.07
sånt är alltid rrroligt när man har sovmorgon.
.
jag ska städa,
sen funderar jag på att promenera,
men vi får se hur det blir,
promenad hade varit skiten,
.
På torsdag slutar halv fyra,
då ska jag sätta mig i rallyt
åka massa mil
hämta upp någon som jag tycker väldigt mycket om
som jag inte träffat på närmare nio än åtta månader
sen ska jag och hon
ta en tripp till en kille, uno.
skoja
inte
det kommer bli skoj
fast tänk vad härligt det hade varit med Markolioo istället
wow!
sen ska jag somna i någons säng
fast inte eviis
för så gör man ju inte på första daten,
eller hur?
så jag drar iväg någon annanstans
lite sent sådär
kramas lite
.
nu blev det jobbigt
hungrigt i magen
kanske jag ska ta promenad till affären?
nej cykeltur isf
men maaaaaaaat!
snoosi <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0