"vad tar en riktig hooker för en kyss?"

trött som ett as, ögonen svider, huvudet är tungt att hålla upp.
blev frisk i söndags ????????????????.
ÅH
nu är jag sjuk igen,
hur jobbigt är inte det?
eftersom det kommer en massa helggäster idag,
Kevin, Daniel & Bill kommer idag,
Emil kommer imorgon,
jag tror inte riktigt att dom har fattat hur liten min lägenhet är?
31,5 kvadrat. HALLÅÅ?! hahaha
.
Jaja, drar till mormor och tvättar efter skolan,
sen hem och hänga den,
fast först hämta en madrass hos henne också,
och täcken, kuddar.
Sen måste jag åka hem till pappa och hämta en också,
fyyyy vad trångt det kommer bli här!
.
Jag vill vara hemma idag,
men det känns kanske lite oschysst att stanna hemma när vi har grupparbeteeee.
åh.
palla.
.
men om jag skiter i matten och idrotten så slutar jag 12,
annars slutar jag tre, hmhmhmhm. ja vi får se.
.
Honungs-biet Marthe & jag ska iallafall träffas vid någon tid och mysa till oss riktigt.
meneee,
nu ska jag käka frukost och kolla på vakna med the voice,
och jag antar att jag måste väcka Camilla också.
.
Något roligt bara:
Jag och martin tog klart alla bilder till vårna stopmotion film igår,
sista bilden gjorde vi om i paint, eftersom gubbarna skulle se ledsna ut.
Vårat resultat;
hahahahah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0