vad betyder ett namn?

om tjugonio dagar är det paceandlove,
då ska jag mysa med Evelina en heeeel vecka!
hur bra låter inte det?
jag längtar som en tok,
sommar
sol
alltalltallt,
mmm!
.
Evelina sa att det var en sak som jag inte fick skaffa till p&l,
jag hoppas att hennes önskan går i stöpet,
flyger åt skogen,
drar dit pepparn växer
osv!
för jag vill gärna skaffa det, men vi får väl se hur det blir.
.
idag tänkte jag på en person som börjar på E,
och han slutar på il,
och alla tror nu att dom vet vem det är,
men det gör ni inte förens den här meningen är klar,
för bokstaven som fattas är G.
.
jag saknar honom så jag håller på att bli tokig,
jag vill kramas,
skratta,
åka iväg på saker,
jag minns knappt att vi gjort något på 10 år.
fan vad jag kommer börja gråta snart,
kan du inte bara bry dig?!
egentligen vill jag inte skriva ut sånt här,
för jag vill inte att alla ska veta hur det är,
men jag måste skriva av mig,
och jag vet själv hur det ligger till,
så det behöver inte bli ett bamseinlägg om dethär.
bara några ord som betyder mycket för mig.
jag älskar min pappa så oerhört mycket,
jag har alltid varit pappas flicka,
aldrig mammas,
jag har alltid blivit omtyckt av mamma,
aldrig av pappa,
det är nog därför som jag varit pappas flicka.
det gör så ont i mig att bli bortvald,
att en annan person blir vald framför en själv,
när logiken säger,
att det faktiskt är jag som ska gå först.
.
somliga dagar bryr jag mig inte en smula,
men vissa dagar, som idag,
håller jag på att rasa samman.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0