The rhythm of my life.

glömde förresten skriva en sak som jag skulle skriva.
Så nu får det bli ett naket inlägg innan jag går in i duschen(hehehe).
Jag skulle tillägga;
.
jag saknar dig,
du var en sån som jag alltid viljat ha som kompis.
visst jag gick för långt ett tag, men jag kopplade som sagt bort det.
jag kan inte förneka att
jag älskar ditt skratt,
din personlighet,
hur du klär dig,
att jag tycker att du är rolig,
att jag tycker att du är sjukt fin,
att du gångerna efter jul fått mig att undra om du ångrat dig angående det,
att det pickadetickatepirrade lite i mig när du somnade i mitt knä,
men jag har kopplat bort den tyckaom känslan,
just nu tycker jag bara om dig som min vän,
det är bara det att vi inte umgås lika mycket längre,
ingen av oss fyra.
jag saknar er allihop för den delen.
men mest dig.
och inte på nått konstigare sätt än som kompis.
vilken bra bild på oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0