'So happy i could die'

Duktig tjej skolkar idag,
skaffar massa frånvaro,
fixar ig-betygen,
ljuger för mamma,
ljuger för pappa,
är ärlig mot Camilla, den enda som sitter i samma sits.
Jag älskar den bruden, personen som jag aldrig varit osams med i 24 timmar, aldrig.
personen som är lika dålig som mig, för ja, vi är dåliga.
och vi vet om det, men allt löser sig, allt har sin tid.
.
Jag sitter i min gosiga rosa overall,
inser att jag inte har någon skola på sex dagar,
skolk idag, torsdag och fredag röda dagar, helg, måndag ledig pga 17e majjjjj. eller mai om man vill.
Å-å-åka till drammen och hälsa på en alldeles för snygg person,
en sån där som gör så man undrar hur i helvete man själv har kunnat haft pojkvän.
en sån där tjej som man skulle hata i hemlighet om man inte kände henne,
en såndär vän som jag har en såndär riktigt töntigrolig historia med om hur vi träffades.
.
igår var david här,
vi såg på ugly betty,
desperate houswives,
cougar town,
sen duschade jag och han chilllla i min säng,
som jag sagt förut, alla älskar min säng. haha.
men efter jag hade duschat klart körde jag hem lille david,
för då var det sovdags.
och nu är det vakendags,
jag har huvudvärk,
lyssnar på gaga(marthe, ska vi dra till norggge eller?! pusssss)
och funderar på hur kvällen kommer sluta,
jag hoppas att jag får hämta natalie iaf, att hon inte ska repa ikväll också,
men det ska hon säkert antar jag, och då får jag kanske sitta ensam,
kanske inte, man vet ju inte hur sent det blir,
och man vet inte om folk är ärliga, eller om dom ljuger och hittar på.
man vet inte vad dom vill, man vet i och för sig inte alltid vad man själv vill heller,
men jag vet vad jag vill just nu.
måste nog ta en huvudvärkstablett om kvällen ska sluta bra,
faaast om man är ärlig och sånt så blir den super ändå.
.
ååååååh låten som kom på spotify nu, tog mig tillbaka till globen som FAN.
dddance in the dark, häääärligt. (marthe, vi vill ha mer, eller hur. jag villlvillvill)
.
nä. nu ska jag måla naglarna.
AJÖÖÖKEN.
ps. hur ka jag frysa i min overall? (just ja, jag är sjuk.....)
ds.
vvvvarning för fjortisaktig 18åring. FNIZZ.
men aa, mm.
haha nej jag skoja..............
faktiskt så var jag inte ful i ansiktet (HOPPSAN),
men det var ju så jäävla fult när kameran syntes. höhö.
VISST SER DEN GO UT DÅ?!
a precis.
jag vet nån som kan dela den med mig.
hähähähähä.
hejdå igen.


Kommentarer
marthe

JAG VILL OCKSÅ!!!

men tror det är slutsålt, ledsenmin.

2010-05-13 @ 00:31:18
URL: http://marthelh.blogspot.com/
CaaatH

ja det tror jag med :(:(:(

2010-05-13 @ 13:52:08
URL: http://caaathrin.blogg.se/
marthe

men vi kan kolla upp det i morgon, om det finns några till malmö eller något. slutsåld i oslo iaf.. :/

2010-05-13 @ 23:08:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0