P-p-platypus

jag är hungrig,
men jag måste åka ner till hemköp och handla mjölk innan jag kan äta.
vilket betyder att jag måste klä på mig..... ÅH.
.

Varför är människan beroende av sex?

eller inte beroende kanske, men vill ha det.

För det ställer ju bara till problem ändå.

Alltså nu menar jag såhär;

jag tål inte p-piller eller några andra sort preventivmedelspillerhoror,

jag spyr upp dom, fräscht va? mmmm

Och ska man då istället ha kondom, ja då kan man ju lika gärna låta bli.

Kanske låter töntigt, men sån är jag. För det är fan inte skönt.

Så bara för att det ligger i människans jävla natur att vilja ha sex,

och bara för att jag inte känner för att skaffa barn inom det närmaste,

så satte jag in en p-stav för ett år sen om en månad.

bara problem, man kan kan säga att jag ångrar mig,

men samtidigt hade jag inga & har fortfarande inga andra alternativ,

förutom avhållsamhet då, haha, säger jag åt det.

Förut hade jag kanske en finne i pannan någon gång ibland,

direkt jag satt i skiten så exploderade det, och jag skäms.

Jag kan erkänna att jag gråtit över det, för det är inte roligt.

Jag har fått värmeslag, förut frös jag jämt. Nu kan jag knappt gå fem meter förens jag borde gå och duscha..

Jag blir deprimerad, och eftersom jag redan var det så.. ja det talar ju för sig själv?

För att inte tala om mitt temperament. jävul.

Så nu funderar jag på varför i hela världen man utsätter sig själv för såna här saker för något så värdlsigt (men härlig, hehehe) som sex. Jag blir tokig.

.

Menmen, nu ska jag väl klä mig och åka och handla,

hoppas att ingen jag känner är där.. haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0