oh sweet lemonade

klockan är 01.06
de flesta av dom jag tycker om har somnat,
åtminstone gått och lagt sig,
kvar har jag natalie som jag pratar ut med.
.
varför sover inte jag?
varför är inte jag trött?
varför går inte jag till skolan?
varför kan inte jag trösta dig?
varför träffade inte jag dig innan?
varför känner jag en sjuk press att få dig att må bra,
trots att du inte visar ett enda tecken på att må dålig?
varför säger du sådana saker som jag inte kan ta emot?
varför kan jag inte tro på att du menar dom?
varför tror du inte på orden jag säger?
varför hände det?
Varför är jag där jag är nu?

Varför tycker inte min pappa om mig?

Varför är jag värd dom fantastiska vännerna jag har?
Varför åkte jag inte och gjorde det jag skulle idag?
.
en massa jävla varför.
kanske lika bra att jag går & lägger mig.
man kan ju alltid hoppas på att må bättre när man vaknar.


Kommentarer
marthe

"Varför är jag värd dom fantastiska vännerna jag har?"



För att du är snäll, omtänksam, rolig, dig själv, "konstig, fast på ett gulligt sätt";), UNDERBAR!



Du är dig själv, och det finns inga bättre människor än dem som faktiskt är sig själva, duärhurbrasomhelst cathrin! Thats why i love you honey bee! <3

2010-05-28 @ 15:43:49
URL: http://www.mamarthe.blogg.no
CaaatH

ååååh! nu känns det lite bättre,

du är så bra marthe!

superglad att jag har dig!

ily honey bee!

2010-05-28 @ 15:45:25
URL: http://caaathrin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0