Oh, boy you left me speechless.

är sjuuuuuukt trött.
sitter i min overall och funderar på att skolka.
religionen kan man göra hemma,
matte suger jag på ändå,
bilden kan man göra hemma,
men fotografiska bilden måste göras i skolan. och den måste vara klar idag.
helvete.
då sprack min fantastiska plan då........
.
min bensinräkning kom idag..
HEJ 900!
fast hejdå 7 eller 8 iof..
för marthe och yrsa har betalat 400, och skuttis är skyldig mig 3 eller 400 :)
tur.
.
jag vet så väl vem jag skulle vilja ha som min egen,
som bara min,
utan krav, utan avundsjuka.
med frihet, lycka, osvosv.
men jag venne ändå, alltså.
jag hade lagt det bakom mig, min kopplabort-grej youknoow.
meeeeeen, i lördags & igår sååå.
ja.nej. jag venne som sagt.
man är ärlig i det där stadiet,
och sen igår så var det liksom.
äsch, jag ppallar inte dilla om det här just nu.
.
ska väl ta av mig gose-overallen och klä på mig dåååå.
helg tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0