No longer lonley, oh oh oh

känner att jag börjar bli sjuk, nyser som fan & har ont i typ halsen fast inte i halsen men, skitsamma. aj.
.
Vaknade vid tolv, satt mig vid datorn och blablabalbal. not intressant alls. :)
Har iaf precis kommit hem från Natalie, vi kollade tv & pratade lite,
men eftersom båda var helt slut sen gårdagen (trots att jag sov två timmar mitt på dagen?!) så åkte jag hem, fast vi skulle se på this is it. Men det får bli imorgon.
.
Kändes som att det enda jag sa till natalie var "men åååh *namn," tråntrån.
Nu ska jag gå & lägga mig och lyssna på teddys mys-lista, man somnade fan asgott till den.
eller iaf halv fem imorse!
går ändå inget på ttvv.
blabla, kommer inget vettigt ur min trötta hjärna nu, så jag lägger ner för ikväll!
Godnatt
HUUUH! vi är manliga yäääh!
"manboobs manboobs you can call me manboobs"


Kommentarer
marthe

YOYOYO, homie! HUUUH

2010-05-02 @ 00:16:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0