Lips of an angel

inte skrivit särskilt mycket här idag,
har inte känt att jag har behövt skriva av mig om något,
haft fantastiska vänner omkring mig hela dagen & kvällen.
Reflekterade med dom typ. höhö
.
Jag och Camilla besiktade bilen idag,
vi köpte godis idag
vi tog ut tvåtusen på banken idag
vi fick reda på att mina skor kommer imorgon
vi myste som fan på soffan
- Cathrin sover du?
- nä....
.
Malin kom också, men hon drog sin gamla vanliga
M - Näääähä..
C- haha nu säger hon att hon ska åka..
K - ja det gör hon..
M - haha ni kan det här va?
.
K =Krina. = jag = cool
.
Just ja, hämtade Natalie ungefär tjugo i nio,
läste lite msnkoversation för henne som störde kuken av mig,
men nu är det ur världen, hähähähähä. cp :))))))
Vi såg iaf på grey's anatomy, som vanligt på onsdagar
Det var blodigt idag
blööööhöhöhö
usch.
.
.
jaja, inatt är det sista natten innan sista natten innan lady gaga! yes
wiie
omg
höhö
osvosv.
gal1.
ELLER HUR MARTHEGULL? (som gillar att läsa & som sitter och väntar just i detta nu! 8-|)
.
Jag har satt på Teddys gos-lista,
så jag ska typ bädda min säng
lägga mig i den
krama min två killar N & T (kodnamn för Ninis & Tiger - dom bästa killarna jag vet om)
somna till den bästa gos-listan jag någonsin hört och vänta på att det blir morgon så att det blir kväll så att det blir morgon så att det blir kväll och lady gaaagaggaga!
.
"hej mamma, det är Mirre, idag har jag nääästan skött mig i skolan, och maggan lagade värsta äckliga pyttipannan"
.
nu kom det en så jävla bra låt.
du är bra på sånt här Teddy, jäääävlar!
killen som sjunger den här har sån kukbra röst så jag vill bara gråta fast jag är på topp!
speciellt NU, när han sjunger and IIIIII... MUMS
.
dravvvvel, nu ska jag bädda sängen!
ajööööken & puss påre
.
bild?
ska letarååå
HAHHA så jävla rolig!
mandisen visste inte att jag va i bakgrunden & jag är retarded!
men jag älskar den här bilden. så jävla rolig.
ska fan ta den som bakgrundsbild på datorn!


Kommentarer
marthe

jaaaa:D jag har väntat i hela dag, du skulle bara vetat hur många gånger jag har klickat mig in på din sida idag. blev lika besviken varje gång jag såg att det stod "duktig tjej". men nu är jag glad, u made my day! haha, :p längtar som saaatan i gatan till fredag. ge mig ge mig ge mig fredag nuee! pösspåre, gull1!

2010-05-05 @ 22:46:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0