Låt floden komma.

Taylor swift - forever & always..
.
jag är stolt över mig själv
alla bilder sitter nu mer i ett album
och jag log åt våra minnen,
jag grät inte.
visst, det gjorde ont att se bilderna,
det kan jag inte förneka,
för det gjorde verkligen fruktansvärt ont,
men jag log ändå
för våra fina, glada och underbara minnen som vi skapade tillsammans.
jag har inte kunnat kolla på bilderna,
fast det snart har gått nio månader,
så har dom legat längst in i garderoben,
och väntat på att jag ska sätta in dom i albumet,
som jag inhandlade i oktober,
och först nu kunde jag ta itu med det,
klumpen i magen har funnits där varje gång jag gått in i garderoben,
för även om man man inte såg det,
så visste jag ju att det jävla albumet låg där.
Vi är tyvärr ett avslutat kapitel,
och jag vill minnas dig med glädje,
inte med sorg.
det är svårt,
jag saknar dig än.
Fast jag har gått vidare,
jag tänker fortfarande på dig varje dag,
men inte på samma sätt,
mest bara 'undrar vad du gör nu',
jag har någon annan som jag tänker på
på det sättet nu,
och jag vill släppa honom in på livet,
.
som eviiisnoos skulle ha sagt;
det är 2010 - nu händer allt!
satsa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0