Just smoke one cigarette and hush.

jag vill
jag vill inte
jag vill
jag vill inte
.
anledningen till att jag inte vill, är att jag är rädd att bli sårad.
som vanligt.
men jag kör mitt race, för ingen kan köra det åt mig,
låt det komma svidande hjärtan, skrattande stunder, tårade kinder, fnissande röster.
jag tar det som det kommer.
"haha, cathrin... vad töntig du är!"
fick jag höra idag,
men ja.
jag är iallafall mig sjeeeeeeelv. med e! höhö
.
igår var jättebra,
eller jag tyckte det iallafall,
och det verkade som att du tyckte det också.
full som en kastrull var jag,
skönt var det att ha någon som följde en när man vinglade hem,
och inte kunde andas, och försökte att inte gråta,
för att paniken växte när man inte kunde andas.
och skönt att ha någon som somnade med armarna runt omkring en,
och som snosade på en,
och som medans vi fortfarande var ute höll om mig och talade om hur gott jag luktade.
någon som höll ens hand hela kvällen,
som inte surade över att jag hoppade i alla vattenpölar och blötte ner oss båda två,
så att jag såg ut som att jag hade kissat på mig.
någon som värmde en när man frös,
någon som fanns där och var helt jävla underbar.
sen blev det söndag.
och sen blev det herrrrrrra.
sugkuk buss hora.
.
på fredag åker jag nog till karlstad,
hej eviii tänkte jag.
beror på daniel,
och det beror på mig.
och det beror påpåpå.
.
funderar på att gå och lägga mig faktiskt,
klockan är ändå
godnattcathrintime.
eller?
vi får se.
orkar inte skriva mer,
jag är lat.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0