Just smoke my cigarette and oh.

Pigg tjej!
känns som jag skrivit att jag är trött i varje inlägg nu?
men nu är jag faktiskt trött..
igår slutade jag klockan elva och då drog jag hem och tvättade/käkade/städade hemma hos mormor.
snäll tjej.
hämtade madrasser och täcken också..
vid tre tiden kanske så hämtade jag marthe på fällen,
då åkte vi och tankade för jag fick 600 av mormor till bensin! höhöh tack.
sen drog vi hem med bilen och sen gick vi ner till hemköp och köpte glass
och sen tog vi ett varv på marknaden,
mötte mariell och sanna,
så marthe tog ett karusell-åk med dom.
efter det drog vi hem och hämtade bilen,
åkte till pappa och hämtade en till madrass,
sen åkte vi hem
och då kom emma,
vi skulle gå ner på marknaden,
men vi höll på med så mycket saker hemma,
så vips va klockan åtta och jag var tvungen att åja till station och hämta ppojkarna.
Effffter det så bestämde vi att vi skulle grilla,
så vi åkte ner på hemköp och handlade grillsaker,
gott blev det!
korv med brööö!
.
Vid halv elva gick vi ner mot grönland,
och alkoholen flödade fritt,
jag hade sdå sjukt roligt så ni anar inte,
blev så att jag mest var med camilla dock, (förlåt marthe :(((( )
och vi åkte longboard med samuel och bara slog oss,
ringde daniel vid kanske 2?
och undrade om vi inte kunde gå hem för jag var trött, kall och ville inte gå ensam.
men då hade dom alla tre gått hem till mig redan såklart.
Så jag väntade tills samuel ville gå hem, och så gick han med mig en bit.
när jag kom hem så ville jag heeelst sova,
men nej.
jävla härjonger!
gud vad dom hade ställt till med saker här inne hah .
burit in nån till skylt osvosv..
sen härja dom på mig i hundra år,
så tack 3 timmars sömn ♥
.
För ungefär en halvtimme sen när jag hade somnat om och lagt mig på golvet,
eftersom Bill ligger i min säng.. hah
så kommer väääärldens jävla attack och bara slänger sig på mig på amdrassen,
och skriker heeeeeeeeeeej
hahaha, då var det Camilla som kollade om min lägenhet va upplåst och eftersom den va det,
så sprang hon in!
hon hade en nalle med sig,
sen gick hon.
.
Nu orkar inte jag skriva mer,
och alla småpojkar ligger och sover.
trrråkigt!
tjarå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0