jag drunknar i dig

jag sitter vid den dumma datorn som vanligt.
vaknade för en timme sen och trodde klockan var halv elva,
blev jätteglad och kollade msn,
insåg att klockan va tolv.
idiot. haha
.
idag ska jag duscha, måla naglarna, hämta min tvätt, vänta på marthe.
banken?
ja kanske.
usch vad trött jag är,
jag saknar min pappa
tårarna pressades ut mot tårkanalerna igår på grey's
när hon sa så,
för jag saknar min pappa
jag också..
varför är livet så orättvist?
min pappa lever iallafall.
men han kunde lika gärna vara död.
för jag vet aldrig någonting ändå.
och nu tänker jag inte gå in och vara mer personlig på den här häftiga bloggen.
att jag lyssnar på nordman, gör det hela ännu värre bara.
vi lyssnade alltid på nordman när jag va liten,
när det bara var du & jag mot världen.
fan.
.
jag vill att marthe ska komma NU,
innan jag börjar gråta och drunknar i mina egna tårar.
kom hit och skratta nu, var bäst nu, var dig själv nu.
du gör mig så jävla glad marthe, bara så du vet!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0