If we ever meet again

DAGENS:


Klädsel: bh & trosor bara atm.

Frisyr: utsläppt, men kommer garanterat sätta upp det sen.

Låt: so happy i could die

Tv: inget

vill inte bli: mer ledsen

Tråkigaste: marthe kommer om hundra år istället för nu

Roligaste: marthe kommer i alla fall

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: Emil

Såg dig gråta: hm, ingen aning. mamma tror jag

Fick dig gråta: mamma

Du gick på bio med: Johan

Du gick på stan med: ensam, annars mamma

Skickade ett e-mail till dig: mamma

Skickade ett sms till dig: marthe

Ringde dig: mamma

Skickade ett lunarinlägg till dig: ingen aning!

Skrev till dig på msn: maria

Du var med: marthe

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: egentligen känslan att förlora någon/något

Vart vill du gifta dig: jag vet inte.

Varit kär: Ja

Har du ett jobb: Nej

Tycker du om att ha folk runt dig? oftast, förut ville jag alltid vara ensam, nu är det tvärtom.

Är du ensam nu: yes

Låtar som fastnar i ditt huvud: gaga

FAVORIT:

Rum i huset: haha, ja eftersom jag bor i en etta så har jag ju bara ett rum.

Typ av musik: olika, men gagagagga

Månad: januari!

Mat: maddes kycklinggryta.

Dricka: vatten, bacardi

Godis: typ inget :s

Film: massor


DE SENASTE 24TIMMARNA, HAR DU..

Gråtit: Nej, men det var nära igår & nyss.

Köpt något: Nej

Varit sjuk: ja

Sjungit: Ja

Sagt "jag älskar dig": Ja

Velat säga till någon eller några att du älskar dem: nej.


Saknat någon: Ja

Kramat någon: mamarthe ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0