I love this record baby, but I can't see straight anymore

försov mig imorse.
min lärare ringde mig och undrade vart jag var någonstans,
eftersom det var jag som hade nyckeln till gallerian och absolut inte fick försova mig idag.
jag sov så jävla skönt,
och skulle precis gå på bio i min dröm,
men det får väl bli bio någon annan natt.
.
jag har ont överallt sen helgen,
och sena nätter, för tidiga mornar, ingen mat, för mycket dricka.
känns just nu.
jag har ett sår i tinningen som blöder,
men jag orkar inte hämta plåster
jag har en mystisk blodutgjutning på höften som inte gör ont,
jag har träningsvärk i armarna, i benen,
huvudvärk,
förkylning,
ett dunkande hjärta,
flashbacks,
små minnesluckor,
glada minnen,
marknadsgodis,
en stor jävla skylt framför sängen som billdanielkevin har ställt dit,
en kalsongklädd docka,
måste nästan ta en bild så man ser,
.
kramaspussas.
.
nej, nu ska jag ta och städa bilen tror jag,
och plocka in tvätten.
seneeee,
pokémon kanske?
we'll seeeeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0