helvete...

.. imorgon är det fredag.
så jävla bra egentligen,
men jag är så jävla sjuk..
hostar som fan, har ont överallt,
slemmar, låter som om strupen gått av.
hur kul är det?!
åh.
Men jag måste ändå 'packa' idag,
lägga ner kläder, tandborste osvosv
för imorgon drar vi,
så himla overkligt.
.
skulle egentligen vilja vara hemma idag, kurera mig,
äta halstabletter, snora, ligga i sängen, ångra gårdagens sms.
men, vi har ju såklaaart prov idag, så det går inte.
jag har inte läst det vi skulle till provet,
om någon får sämre poäng än mig och alltså ett fetare ig,
då blir jag imponerad.
.
Nä nu ska jag lägga mig i sängen ett tag,
det river ju i halsen så jag dör.
lever men,
nästan dör.
och funderar på vad du vill, om du vill,
eller om du driver,
sistnämnda är trovärdigast
men inte vet jag hur det egentligen ligger till.
aningar har man ju..
fast jag blir inte och är inte ledsen för det.
bara besviken.
men det har jag sagt förut.
sängen var det.
tjarååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0