Hello darkness, my old friend.

det var mysigt.
du luktade gott.
och det var så skönt att inte vara ensam, att ha någon att hålla om,
meeeeeeen.
nu är det slut på det roliga,
något jag älskar med mig själv, som jag har lärt mig sen incidenten med MMmmmmmmmmmnågon vid jul,
är att jag kan koppla bort dirr,
om jag tycker om någon lite,
och jag vet sen att den inte tycker om mig,
på samma sätt alltså,
då kan jag koppla bort det, så att jag slutar dirr jag också.
det är askalas
Och jag blir inte ledsen alls, jag bara tar bort det ur kroppen.
Tack julincidenten som gjorde att jag vet om detta! : ))))
.
I förrgår klockan nio ungefär, kanske lite senare, vi kan säga halv tio raaaa. (på kvällen alltsåååååå)
Så hämtade jag Marthebabe och vi körde bileeeen till Mora,
pratade massssa i bilen både dit & hem, det var härligt tycker jag.
vi käkade på donken, sen drog vi hem.
hemresans höjdpunkt var när Knut ringde och jag sa;
"ja, men akta dig för älgarna, vi körde nyss på en groda!"
hahah, det lät så jävla roligt. synd för er som inte hördeeee.
.
Sen när jag hade skjutsat hem marthe till fällen och jag hade åkt hem,
skulle precis parkera - så ringer det mitt i musiken,
och det va inte min ringsignal så jag fattade ju itttttna.
då hade marthe glömt sin andra mobil i bilen,
så det var bara att åka till fällen igen och lämna den till henne.
Sen hann jag inte åka hem förens min mobil ringde,
och sen hade jag sällskap med mig heeeem.
askalas.
.
Igår blev jag bjuden på mat innan sällskapet drog hem,
sen åkte jag och hämtade Camilla,
vi pratade om massa saker,
sen såg vi på 'first wifes club'.
den är skitbra, tröttnar aldrig på den.
efter det satte vi på Kenny som vanligt, och så började vi färga håret,
först blonderade camilla över det som skulle färgas om, och jag satt med en fin slingmössa.
Sen tog kenny slut,
och då satte vi på white chicks medans färgen satt i,
sen gjorde vi lite mer saker i våra hår och sen kollade vi på notting hill.
Kvällen avslutades med att camilla satt vid datorn och jag skulle se på csi,
vaknade för 2 timmar sen med kläderna på och en tom lägenhet, haha.
.
nu ska jag duuuscha, sen dra hem till mormor och morfar och kika om dom vill ha hjälp med något.
.
HEJDÅ MARTHE
höhöh. bilden är lite kass.
jag skulle klippa den i paint, så glömde jag bort att dra upp bilden,
och sen dra bort det vita..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0