det tråkigaste är typ att komma på en horig överskrift.

kan inte någon bara sova här inatt?
nej. haha.
det kan ingen.
ingen kankankan. cancan, blabla.
.
min blogg som har varit för baaara mig. ingen annan än mig.
besöks nu helt plötsligt av mina vänner, attans.
tänk om jag vill skriva något elakt?
ja då måste jag nu helt plötsligt använda orden han/hon/den/*** eller nått annat kodord! osis .
.
jag är sjuk.
jag är ensam i min fantastiskt nystädade lägenhet.
jag är hungrig.
jag är lite nerstämd, men det är bara för att jag är ensam.
jag är dålig på att sköta skolan, riktigt dålig.
jag är besviken också förresten. fast jag är inte så rolig, så jag förstår det ändå.
.
positiva saker:
jag har städat min lägenhet. bara disk & dammsugning kvar.
jag har tvättat all min tvätt = skööööönt. äntligen finns det strumpor som inte har olika färg :))))))))))))
jag har finally varit duktig och åkt hem till moster och fått mitt "grattis till körkortet"-kuvert, haha det är 3 månader sen på söndag! 100 spänn, yes!
jag har bilen igen.
maria är min bästa vän.
.
fan också att jag ska vara så jävla opepp idag,
tänkte att mina positiva saker skulle hjälpa men nej.
jag ser fan inte ens fram emot att det bara är 4 nätter kvar innan jag ska vakna och veta att "ikväll ska jag se lady gaga!!!"
jag ser inte heller fram till att det idag är nio veckor kvar tills peace and love, (EVIII HJÄLP MIG BLI PEPP PÅ DET IGEN, ANNARS ÄR DET INGE KUL!!!) inte att det är 10 veckor kvar till roadtrippen till paris & inte att det är sex veckor kvar till sommarlovet (WFT?!?!?!), hur kan man inte vara pepp på sommarlov?
duschen då? inte duschat sen jag duschade senast, konstigt va? det är visserligen inte alls länge sen, men jag borde duscha, ta hand om mig själv, fixa naglarna och allt annat som ser så jävla ofräscht ut. alltså, typ håret. HAHA. på huvudet. (fan, i vanliga fall hade jag skrattat för mig själv när jag insåg att jag tyckte att det där va kul. men nu log jag fan inte ens. bra där)
jag borde redigera klart bilderna till utställningen också,
ja det ska jag ta och försöka göra nu när jag har skrivit klart mitt egenpedagogiska inlägg.
för faktiskt så mår man sjuuuukt mycket bättre efter man skrivit av sig.
endel säger att man kan skriva här, eller vanliga brev. men man behöver aldrig publicera/skicka.
jamen vafaaaan. vad är då meningen med det? inget jööö.
.
någon som kan följa mig på ozzy osbourne den 7e september eller..?
vem vill inte se honom minst en gång i sitt liv liksom?
okej, säkert många. men jag vill i alla fall. men jag har ingen att åka med, och jag åker fan inte själv.
nä, så bra stöd i mig själv har jag inte. och en konsert ska väl för i sjuttsingen upplevas med någon och inte upplevas ensam? haha. trrrråkigt isf.
.
jag har rensat min dator som FAN.
fick jujujuju en ny extärn hårddisk av min schyrre mamma,
så nu har jag lagt över alla onödiga bilder, samt bilder som man inte ska ha på datorn när det är som det är.
massa filmer också, nu kanske min älskling mår lite bättre, går lite snabbare, älskar mig lite mer.
hopppasassas. klad min isf.
.
ska vi blir fulla ällär.
har säx baaakardiii briiser i min freezer, (nej okej i min kyl, men det rimmade ju)
jag är fan ascool, askalas, asclean, askul, ascathrin. haha. den sista va dålig.
helvete, nu tog min choklad slut också...............................................................PUNKT
.
kanske tog det slut på ord nu,
vet inte riktigt vad jag ska koppla i hjärnan och trycka ner på tangenterna.
egentligen vill jag se på film, jag har ju masssssssssor av mina favoriter på datorn upptäckte jag när jag rensade.
men det är så tråkigt ensam, och jag är ju alltid ensam (MEN BU-HU, ryck upp dig töööönt), så det blir nog ingen film.
.
just ja, redigering va det.
hejssvejs
.
avslutar med mitt personliga "dagens wtf?!"
& "1968" är året människan är född.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0