cause when his looking, she falls apart.

vaknade för en timme sen ungefär,
det var skönt att sova som fan,
fast jag missade ju nationella i matte b och det suger.
men jag är sjuk som fan,
det kan massor av människor intyga.
.
145 dagar
jag längtar som en tok,
uppleva bland det bästa, med en av dom bästa.
snuppa
marthemor
marthe
märta
marrrrrrrrtä
lenium
osvosv
aaaaaaaaaaaaaaaaawesome
.
jaqg och marthe hade jätteskoj igår,
kan bero på att vi var sjukt övertrötta?
vi gick på banken
vi läste högt
vi gick på spanskan och ritade katter, eller gattos eller vafan det heter
vi såg på film
vi spökade ut oss
vi skrattade
vi tog en massa kort
vi sjöng och dansade
vi betedde os kanske som 11 år, men det var såååå skoj, inte skrattat så mycket sen jaru
vi tog bilen kvart över elva och körde till mora och åt på donken
vi åkte hem, marthe sov/halvsov de tre sista milen = jobbigt för mig
.
lämnade av gossegumman och drog hem till datorn
tjugo minuter försent,
sen kunde jag inte sova förens halv trrrrrrre
dumt.
men jaja.
that's life.
.
nu vill jag gärna ha barty med dig.


Kommentarer
marthe

roligt vi hade igår! :D underbardag, haha :p

Man måste vara 11-år ibland, även 6 år måste man vara. Så länge man har kul tycker jag inte att det gör så mycket hur gamla folk tror att vi är.



Once Again, förlåt för att jag somnade. haha! kul



längtar som satan till gaga, dansa, skrika, sjunga, hoppa all over again!



DU är awesome, pössss på rumpan

2010-05-25 @ 21:56:01
URL: http://www.mamarthe.blogg.no
CaaatH

ja, som fan! :D

precis, och det hade vi ju så!



det är lignt att du somnade, det hade ju varit en lååång dag!



PUSS

2010-05-25 @ 22:11:08
URL: http://caaathrin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0