Bert and hemanhunters eller nåt.

hemma en vända
för matten börjar 11.15
jag vill inte ha matte
jag komm ändå få ig - hihihihih
.
om 33,5 timmar så sitter jag i globen
gaga har precis börjat spela
nerverna är på spänn
lyckan är gjord och mums
mums ja mmm.
.
tapeter.eiffeltornet.duggregn.daggmaskar.yrväder..
smaskigt, härligt, fnittrigt, 18 år, fyra år, gal1, kryptiskt,
mysigt, omogentjej, fulbrud - men trevlig.
Kaxig, försöker att inte vara det - men lyckas inte.
får alltid höra det, trist misslyckande.
men det blir bra
sånt löser sig alltid
för problem har alla
och mer problem skulle det bli med dig
fast säkert en massa bra saker också
men man måste tänka mer än på närheten man kan få
man måste tänka på omgivningen runtomkring, - fast när ska man bara tänka på sig själv?
man måste connecta också, det är sjukt viktigt
annars blir det bara tre miserabla månader som inte ledde någonvart när man ser på det i efterhand
man sårade bara varandra, såg varandra gråta, av helt fel anledningar
skrek åt varandra - litade inte på varandra, men ville känna närhet.
man fick närhet, men efteråt var det tomt som fan, "tom är ingenting och det var tomt i mig".
men bara för mig. för du som hade kontakt med 40 brudar under tiden,
hade jävligt enkelt att få närhet igen.
jag har det fortfarande inte, men jag är inte heller den som slänger mig in i någonting.
jag gjorde det med dig, det var det som var felet och det var därför det inte höll.
jag är glad för det, för allt vi fick var närhet, det var ingen kärlek
det var det inte, det vet du också.
du tyckte inte om mig för den jag är,
du respekterade inte mig när du hade alla dom andra vid sidan av,
jag tyckte om dig, men det var så fel.
vi kunde inte visa oss tillsammans utomhus kändes det som.
som att vi båda höll avstånd
inget erkännande om förhållande heller
vi var tillsammans, men varje gång någon frågade så var svaret alltid detsamma - "nej det är vi inte.
vi håller bara på."
jag hatade det svaret, men det var det svaret som skulle ges.
efter den närheten med dig och ett två år långt förhållande innan dess så är jag rädd.
för ni båda avsa er närheten på samma grisiga sätt.
det första var fruktansvärt, det andra var hemskt eftersom du visste hur det första var,
och hur det knäckte mig,
ändå gjorde du samma sak.
jag vill inte uppleva en sån sak igen,
därför har jag lätt för att börja tycka om någon, att bli kär är inte heller några problem.
att börja älska, lita på, släppa innanför är däremot något som jag är rädd för.
men samtidigt längtar efter, vilket är dumt.
då det ofta kan komma till den punkten då man tar närheten framför kärleken.
så vill jag inte ha det, jag vill ha kärlek med närhet, inte närhet utan kärlek.
.
att få kärlek är inte lika viktigt som att må bra dock,
för jag vill inte ha problem med det här.
det orkar jag inte, psykiskt.
.
den här är rätt talande;
"When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse.
.
And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?
.
And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth"

.
känner mig lite såhär;

men eftersom jag är glad för gaga
och ett par sms, och för att jag har så fantastiska vänner.
så gråter jag inte, jag skulle inte kunna få fram en enda tår!
och det är jävligt bra tycker jag!
.
men nu ska jag avsluta mitt inlägg,
och jag avslutar det med;
Grattis Maria! så sjuuukt roligt! duktig tjeeeeej ♥


Kommentarer
morffff

wiiiie:D <3

2010-05-06 @ 11:07:01
URL: http://morff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0