rrrubrik.

Igår när jag hämtade Johan så kom Zacke & Adam också med samma tåg, och såklart ville dom åka med mig.
Det dumma var att jag fick inte fälla ner sätet, för det tyckte dom var onödigt, så Adams grejor fick inte plats och han fick gå hem, då kände jag mig som den elakaste människan i världen även fast det var deras eget fel att jag inte fick fälla ner.
.
.
När vi kom hem så bamsekramades jag och Johan och sen satt vi vid datorn en stund, men sen blev det sent så jag åkte hem. 
.
Tilläggas kan väl också att innan jag hämtade Johan så satt jag och chillade hemma hos Mäkie & compani, där får man reda på mycket!
.
.
.
Nu sitter jag här i min häftiga lägenhet & lyssnar på Andreés musik, hungrig är jag också, och jag har ingen ren tvätt. Livet är hårt.


Kommentarer
EVVIIII

CATHIII NI ÄR DET PÅ G! : D TRE MÅNADER SEN DRAR VI!

2010-03-29 @ 20:36:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0