nu blev det ett till.

inlägg alltså.
men måste bara göra den här listan.
för jag läste lååångt bak i evelinas blogg, september 2009.
och hon hade gjort den.
och jag har tråkigt.
så nu gör jag också den.
och jag vet inte hur man ändrar storlek,färg osvosv.
så den ser exakt ut som hennes.
vilken härmkråka jag är!
.
.
.

KÄRLEK:


Är du kär just nu? - jag skulle inte kalla det kär.
Har du någon kille just nu? - nejeeee
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dig? - ja 
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - uhm. neje.
Vem kramade du senast?-  mammaaa 
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - självfallet inte.


SKOLA:

Är du duktig i skolan? -  Jag vet inte. Förut var jag det.

Har du bra betyg? -  lagom
Har du fått göra om ett prov någongång?- yes

Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja-a
Sköter du dig i skolan- jag gör väl mitt bästa ^^

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - lame. ja ofc
haft mobilen under lektionstid ? ännumera lame. ja
Fått skäll av en lärare för att har snackat i telefon?- ja

FAMILJ:


Hur många är ni i din familj? - fem med mig.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - nej, egen lägenhet.

Trivs hemma? - ja : D

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen - nej
Har skrikit och slagit din mamma? - haha ja :(, men det va inte så illa som det låter : D 
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nä 
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? - ja oja.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja 

VÄNNER:


Du har vänner? - ja
Du brukar vara med? -  mest med micke & johan. Sen resten av alla fällen pojkaar.
Vem/vilka var du med sist? - Johan

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja, dom är dom bästa vännerna.
Har du pussat någon av dina kompisar? - tänk för jag har det.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? uhm, känns inte som om det skulle vara min vän isf? :p
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nae

FJORTIS:


Du sminkar dej varje dag? -  nej 
Putar med läpparna på kort? - det tror jag inte iaf? haha.
Tar kort på dina bröst? -  varje dag! not

Använder foundation på läpparna?- nej

Super dej packad varje helg? -  haha nej.
Du har kysst en tjej? -  pussat bara.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Citerar evelina här : "haha saaay whaat"
ditt hår e knallblont? - nej


ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - ja

När drack du alkohol senast? - för 24 dagar sedan.
Vem bjöd dej på alkohol? - alltså förutom min egen? Petter.
Vad var det för sorts alkohol? - rosa pantern
Brukar du dricka alkohol? - bara med m-ria
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? -  neje.... 
har du varit full? ja

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - verkligen.

När grät du senast? - tror det var förra veckan. men är inte säker.

Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja, men bara efter att jag haft honom. 
Du har slagit ner någon? - jajo, lite typ. 
Du har skadat någon med flit? - mm (H)

velat döda någon ? - neje!

Vem bråkade du senast med? - hm, ingen aning. Johan kanske? fast nej. säkert mamma
Blivit våldtagen? - ja, dumma fällenpojkar :(, men nej. icke.


ÖVRIGT:

Motto? Slå en med glasögon, är inte moget
Film? - kenny  starfighteeeer baby
Musikgenre? - det emsta

Lyssnade senast på?- The Devil Wears Prada - Number Three Never Forget

Var det här kul? - inte särskilt.
.

.

.

.

.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0