Egentligen såå..

.. borde ingenting kunna förstöra min dag idag, eftersom Evelina beställde biljett igår och sommaren kommer bli awesome! 90 dagar EXAKT kvar idag.
.
.
Men självklart, fast klockan bara är 09.14 nu, så har min dag redan förstörts. 
.
Igår när jag kom till skolan och ska ha min enda lektion, eftersom jag bara har en lektion på måndagar, så är horan hemma med sjukt barn, och när vi är sjuka räcker det inte med att ringa vår mentor, nej vi måste även smsa till henne! men inte kunde hon höra av sig till oss inte, nä-ä då.. Hade inte gjort mig något om det var mitt på dagen, men den ligger förfan klockan nio på morgonen så jag kunde sovit.
.
Idag masar jag mig upp och åker till skolan, för att inse att nej, vi har ju utvecklingssamtal, så vi har inga lektioner alls idag... Och mitt ligger halv elva, den som vill får döda mig! Åtminstånde för en stund, kan inte vara död hur länge som helst, måste tvätta hos Johan ikväll, och så vill jag gärna se Mr fler gånger i mitt liv.
.
.
Msn funkar inte heller, det är nog inte min dag idag. Fast det var det å andra sidan inte igår heller, för när johan bad mig att skjutsa honom till pizzerian så sa han "mig" och då trodde jag väl att det var honom! Så jag åker osminkad, oduschad, klädd som jag vet inte vad? Och så ska Kinkan & Viktor vara med också. Inte alls pinsamt, jag bjuder på mig själv!
.

Tagen efter pappas bröllop; ja jag saknar fotografen, det gör jag.
Meeeen, jag lider inte. Jag vill inte ha det så igen, för det fungerade inte, det är sant.
.
.
.
Viveva? 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0