Don't stop me cause I'm having a good time.

Kom hem för ungefär en halvtimme sen, kollade film med MarcusMackanMackMäkie igår och ingen av oss såg slutet, vi somnade som små barn.


.
Erfarenheter från inatt;
*M luktar gott, och enligt David "mmmm gott, haaane!"
*M tar upp ALL plats i sängen.
*M smaskar antingen medvetet eller omedvetet när han ska somna.
*Att sova med kläder på och ha två täcken i sängen är alldeles för varmt.
*Somna med tuggummi är ingen höjdare.
*Sova i en lägenhet där en av de andra som bor där är ute och festar och kommer hem mitt i natten och berättar en massa som han inte minns dagen efter är skoj. 
*Det är dock inte så skoj när man har somnat och den onyktre bankar på dörren och inte vill något.
.
.
Men nu är jag hemma iaf, och har klämt i mig lite lila nudlar, om ett tag kommer jag få ett sms av älskade Johan där det står att jag ska brumma iväg med bilen och hämta honom, vi ska mysa järnet och ta ikapp den förlorade veckan! Jag trodde aldrig att jag skulle sakna Johan av alla människor, men det är otroligt vad man kan sakna en av sina bästa vänner! Hoppas tåget gasar lite nu..
.
.
Sist men inte minst sitter jag i spänning och väntar på att höra ett knyst från Evelina, hoooooppas att hon köpt sig en biljett, då ska jag gosa med henne i tält en vecka! Gytt!


Kommentarer
morffff

du är MIN räddare i nöden! tycker att du borde ta hand om mig när jag har så ont nu.. :(

2010-03-28 @ 14:47:45
URL: http://morff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0