Sorry I can't hear you, I'm kind'a busy..

Läste igenom min mail,
rensade - raderade
osv.
Sen kom jag ner till dom mailen som låg längst ner.
Dom som jag fick i november.
Det spratt lite i kroppen,
och jag fick lite ångest för någon sekund,
för att jag spolade chanserna - där också.
Men det var bara ett tag,
visst, det är tråkigt,
men vi båda hare super ändå, eller hur?
Men det var fint att läsa.
Det sista var nog bäst, för där märkte jag att jag var lika svinig mot dig,
som jag var mot den innan.
Och jag har lärt mig att jag inte ska vara en sån jävla tönt längre.
Så jävla barnsligt.
haha .
ja herregud, tur jag kan skratta åt mig själv.
.
Idag är det faktiskt Marthes dag,
idag blir liten större, sjutttton!
Ringde henne och grattade förut,
så sööööt.
Men jobbigt att ha henne 60 mil bort.
suger lite kuk faktiskt,
en ganska stor en,
typ en 40 cm'are - huuuuualigen.
Men på fredag ska faster posta paketet med alla presenter i åt henne,
så då får hon lite sakööör iaf!
och kanske klarar sig utan att avlida utan mig? (:
Miss you honey bee.
.
Pratade med personen som vet mest,
vet allt,
är bäst,
är allt,
osv.
jaaaaaaaa. maria ja!
Och jag håååppas, med Å,
att vi kan åka till Götet & hälsa på alla som heter Glenn tillsammans :)
Hade varit skitkul,
längst vi varit tillsammans är över skogen mellan malung-torsby.
haha.
illa!
Pösspåre.
.
nu ska jag pärla,
tjarååå
mammmaaaaaaaaaaaa ♥


Kommentarer
morffff

ja kommer nog ha råd iaf! hahaha :D in på emesseeeen!

2010-06-22 @ 18:29:36
URL: http://morff.blogg.se/
CaaatH

brrra :D

2010-06-22 @ 20:42:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0