sami namina eh eh

var hos mormor en sväng,
plockade blommor med morfar,
lyssnade på dom gamla och någon vän som pratade gamla minnen,
som dom alltid gör,
skrattade och tyckte att jag skulle hänga med och också skratta.
han som bodde i det huset,
han som va gift med hon, som va gift med han, som dog
och dom som va barn till dom där,
ja dom tog ju livet av sig dom där,
ja dom hade ju elva pojkar,
emma hade ett helt fotbollslag hon,
ja visst är det konstigt att man bara får pojkar, eller bara flickor,
ja haha
ja, jag säger då det haha
men du vet hon, som bodde i det där huset?
ja han va vid den där sommarstugan.
osvosvosvosv
och dom pratar inte om en enda levande varelse,
gj
.
Så jag tog ner min tvätt,
drog hem och städade bilfan.
hittade en skrynklig servett på passagerar-sidan,
med en massa inprintade bokstäver på.
såhär stog det;
"Marthe tycker att Cathrin är underbar!
MM MM HONEYBEE ♥"
då blev jag glad.
och lite ledsen, för att hon är över 40 mil bort.
.
Nu har jag sorterat mitt skrivbord,
välbehövligt.
hade kvar massssa skit,
och massa roligt också.
Nu är det väl bara att ta tag i resten av lägenheten,
jag kör på ett "så lite dator som möjligt, så lite se vad andra har för sig som möjligt, osv"-sommarlov.
.
tolv nätter,
sen kör vi.
PÖSS
.
jag saknar dig,
meeeeeeer & mer.
ily vännen :)


Kommentarer
marthe

sug kuk!!!!! KOM HIT OCH HÄMTA MIG SÅ ROCKAR VI GAGA I BILEN PÅ VÄG TILL MALUNG. YEY

2010-06-16 @ 22:12:30
URL: http://mamarthe.blogg.no
CaaatH

tro mig, jag vill!!

2010-06-16 @ 22:58:21
URL: http://caaathrin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0