Säg något snällt och vinn tillbaks den kärlek som du förlorade på fyllan

Du är för fin för mig
Men jag vill ha dig ändå
Jag passar inte in som man ska va’
Men jag vill veta hur
-
Du är för fin för mig
Men dom har sagt att det går
Jag går ibland och tänker likadant
Så blir det fel ändå
.
Jag kan inte släppa de två kvällarna.
det går inte,
jag har verkligen försökt,
Jag lyckades relativt bra,
tills för två veckor sen,
när du kom fram till mig,
kollade på mig med dina hundögon som är dom finaste på jorden,
och pratade med mig ganska länge,
du frågade massa saker,
du tog i mig och jag tror du ville att jag skulle kliva ur bilen,
men det gjorde jag inte, och jag ångrar det,
jag är ledsen för att du frågade den frågan
- eftersom att jag var tvungen att ge det svaret.
Sen var jag tvungen att åka, och du gick därifrån.
Men när jag kom tillbaka så var du kvar,
och du hoppade in,
och du strök mig på armen,
och du var full, som vanligt. helt borta.
Men ändå.
Då försvann alla murar som jag försökt,
och nästan lyckats med,
att bygga upp.
Jag vill så gärna,
det kan jag inte neka till,
men samtidigt vill jag inte,
för jag tror inte att du vill,
innerst inne vet jag att du inte är en sån person som binder sig.
Det jag skrev till marthe igår var sant,
det hon svarade var dock ännu mera riktigt.
Och jag tror inte jag skulle kunna hantera det, eller jo,
kanske nu,
för just nu är min yta så jävla hård,
jag släpper inte in någon,
för alla är bara svin ändå.
Men går det ett halvår så skulle jag nog knäcka mig själv.
Jag tänker inte sukta efter dig,
jag tänker bygga upp en ny mur,
jag tänker sluta höra av mig,
lika som jag gjorde fram tills den där natten för närmare tre än två veckor sen.
alla som vet att jag varit med dig har tyckt att jag har varit dum,
det har dom sagt,
varenda en.
Jag tycker inte att jag var dum,
jag ångrar det inte en enda smula.
jag vill gärna tro att du är missförstådd,
för du var verkligen en annan person den där första natten för fyra månader sen,
oj, vad tiden går snabbt.
men det är du nog inte,
du är dig själv,
det är sån där du är,
det är synd.
för du är en bra kille,
du är sjukt fin,
även fast ingen håller med mig, men vad spelar det för roll,
desto färre desto bättre.
.
But she doesn't got the looks
isn't it a shame?
We can't blame him,
for never start to love that ugly bitch
.
Nu när jag skrivit denna nästintill oändliga text,
så kanske jag kan börja bygga den där muren,
fast jag inte vill.
Men jag måste,
för mitt eget bästa!
man skulle ha haft sawyer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0