övertrött!

la nyss på telefonen med camillam
pratade i 1.12.07 eller nööö.
tänkte dra ut på tiden.
göra en till.
sen sova.
okäää
.

1. Hur gammal är du om fem år?

23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

bara David

3. Hur lång är du?

ingen aning

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Feed

5. Vem ringde du senast?

telefonbanken, annars marthe :)

6. Vem ringde dig senast?

Camilla

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Haha, nej jag har inget emot att du skriver :p godnatt :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror på vem det är & vad vi ska prata/skriva om

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

10. När såg du senast din mamma?

Vid lunch idag :)

11. Vilken ögonfärg har du?

skitful.. :p, typ gröngrå

12. När vaknade du i dag?

11.00 suuug

13. Vilken är din favoritjulsång?

ingen aning! :p

14. Vilken är din favoritplats?

Torsby! laaame, jag vet :)

15. Vilken plats föredrar du minst?

@ pappa

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

inte här.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

att sova ensam

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Jag själv, när jag pratade med Majlaa

19. Hur stor är din säng?

90! så man kan ligga nära & gosa (;

20. Har du stationär eller bärbar dator?

bäris

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

t-shirt & trosor oftast

22. Hur många kuddar har du i sängen?

fyra

23. Hur många landskap har du bott i?

tvvvå, dalarna & gävleborgs

24. Vilka städer har du bott i?

Malung & valbo

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

beror välpå var man ääär

26. Är du social?

venne, kanske? eller nä

27. Vilken är din favoritglass?

sorbet, kaktus & citron, masssaaaaaaaa

28. Vilken är din favoritefterrätt?

venne. typ marränsviss

29. Tycker du om kinamat?

nej

30. Tycker du om kaffe?

nej

31. Vad dricker du till frukost?

oboy eller vatten

32. Sover du på någon särskild sida?

i min säng oftsast vänster, med huvudet alltså. för jag sover på mage :))))))))

33. Kan du spela poker?

nej

34. Tycker du om att mysa/kela?

jaa! & snooos. mmmmmm. hur bra är inte deT?

35. Är du en beroendemänniska?

nja. venne. mest en skitnerdig-människa

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

nä, eller jag vet en. men känner inte henne

37. Vill du ha barn?

ja, men inte nu.

38. Kan du några andra språk än svenska?

typ engelska, norksa, tyska, franska & spanska. för det sa jag inte att jag va bra!

39. Har du någonsin åkt ambulans?

kanske om jag har varit på studiebesök :D

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

bådaaaa. mest hav kanske

41. Vad spenderar du helst pengar på?

kläder tyvärr ><. eller presenter

42. Äger du dyrbara smycken?

ja, nåra

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

desperate housewifes :)))))

44. Kan du rulla med tungan?

yää

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Evelina, Camilla, Marthe, Maria osv..

46. Sover du med gosedjur?

yes! två stycken! ninis & tiger :D, tar till & med med mig dom om jag sover borta!, eller inte om jag sover med nån kille men! ahhaha

47. Vad har du för ringsignal?

number three, never forget

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

yes, massor

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

nå klistermärke på basen

50. Flirtar du mycket?

nej. inte längre

51. Kan du byta olja på bilen?

byta?!, hm. fylla på kan jag :D

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nää! men det va sjuuuuuukt nära idag

53. Vilken var den senaste boken du läste?

candide

54. Läser du dagstidningen?

nooo

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

nope

56. Dansar du i bilen?

ofc! vad har man annars musiken till?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

rix fm eller mix megapol, minns inte.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

hm, ett telefonnummer tror jag

59. När var du i kyrkan senast?

undrar om det inte var vid jul 2008, begravning.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Rune

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

2 nätttter eller nööö

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

hm. jag vet inte faktiskt?

63. Vad lyssnar du på just nu?

tv'n

64. Har du varit med i tidningen?

Yes.

65. Vad är det konstigaste du ätit?

bajs. skoja, har inte ätit det. fan vet jag.

66. Vem såg dig naken senast?

kan jag inte skriva här, höhöh.

67. Vad är det för färg på din tandborste?

lila & vit

68. Hur imponerar man på dig?

man är sig själv, trevlig som fan & söt i sättet

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Maria är prio ett, annars mamma

70. Har du någon piercing?

två i tungan, en i naveln & sen örona :p

71. Din största vinst?

hundra kronor på triss :D

72. Civilstånd?

rätt ensammmen!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?

facebook & exsistenz, några bloggar.

74. Är du fåfäng?

jag venne, kanske?

75.  Ångrar du någonting du gjort?

verkligen, men onödigt att klamra sig fast vid sånt, gjort är ju gjort. right?

76. Hur gammal är din pappa?

48

77. Vilket är ditt drömjobb?

uteliggare

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

träffat eeeeeeeeen

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

fåglar, hund,dansmöss, katt, hund igen. Nu har jag dammråttor

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

 

  • jag tycker helt ärligt, utan att fjanta mig - att jag ser ut som en pojke.
  • Just nu tycker jag om HELT fel person
  • jag älskar när folk härjar med mig.

 

81. Svär du ofta?

ja, rätt dumt. hatar det.

82. Sverige när det är som bäst?

en riktigt bitande kall & solig vinterdag eller en stekhet sommardag.

83. Kan du åka slalom?

ja, men jag gör det inte.

84. Vad har du ätit i dag?

för mycket! nejmen.. massamaaat

85. Vad har du för utbildning?

spsk

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

stigbygeln. ha ha ha

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?

handlederna & händerna.. kan ju fan inte ha armband eller ringar eller nåååt :(

88. Vilken är din bästa egenskap?

peppig & nördig

89. Vilken är din sämsta egenskap?

att jag blir kär/börjar tycka om så lätt...

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

ingen

91. Saknar du något?

snarare någon

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?

ja, det tycker jag allt.

93. Vad gör dig ledsen?

pappa & att bli sviken (vilket iof hör ihop med förstnämnda)

94. Vad gör dig glad?

tunak tunak tun

95. Har du varit gift eller förlovad?

nej

96. Vad ska du göra i helgen?

oslo fredag - lördag, sen venne

97. Vad är det knasigaste du gjort?

massa säkert.

98. Vad har du för laster?

tuggummi. pusssaaaaaas. sex?

99. Vem är din förebild?

mammmmma

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

Nu är det läggdags för lääääääänge sen.

jävla tönt frågeformulär



Kommentarer
Rebecca

kikar in :)

2010-06-08 @ 03:18:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0