Om du vill bli min vän, jag vill bli din.

tapetklister under mina skor,
du är så mycket vackrare än vad du tror.
.
jag tror ärligt inte att du själv tycker att du är fin,
faktiskt,
såna som du har sjukt bra självförtroende,
vilket du i och för sig har på de andra fronterna,
men inte på utseende-fronten.
Och du är så jävla fin ska du veta, jiiiisses.
men jaja.
.
lite jobbigt att mormor ringde och väckte mig för en halvtimme sen,
det kändes ungefär såhär,
The Trashmen – Surfin' Bird
va elakt av mig men,
det kändes så,
hon hade bestämt att jag skulle dit och städa nu,
så jag ska bara avsluta det här inlägget sen ska jag väl åka upp dit..
tröttjej_92
.
Fast jag varit med andra,
fast det bara till och med var några dagar sen,
och fast jag drömmer om andra på nätterna,
så kan jag inte släppa dig.
Nu hoppas jag att en viss inte läser min blogg alls,
och jag tror inte det heller,
men om,
så är det verkligen inte så att jag inte ville,
och att jag ångrar mig osv.
Det tror jag du fattar också,
jag kan bara inte släppa den andra människan.
Fast det rör dig inte i ryggen skulle jag tro!
.
Evelina,
vi ska måla varje dag på oss!
eller iallafall jag och camilla,
men jag räknar med att du också gör det,
annars får du den berömda andreé minen av mig!
.
sånt!
fast mer,
och större!
.
btw,
jag är jätteful ibland när jag sover.
det är väl iof alla.
men klockan fem på morgonen när felix väääägrat att låta mig sova,
så ser jag tydligen ut såhär;
:(
skrattade så jag grät när jag såg den här på morgonen efter,
hur tjock är inte jag?
104 kilo tror jag.
Kan vara det fulaste jag sett på länge,
och då kollar jag ändå existenz varje dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0