nollnio nollåtta

idag ska jag och Camilla gå runt och fixa med massa lärare
vi är dom sämsta eleverna i klassen
men vi försöker i alla fall rätta till det, sämre är vi inte!
Helst skulle jag sova nu,
satt i fyra timmar på en stol och kollade på bäckis igår,
men resultatet av Camillas tatuering blev skitbra!
Så vi drog hem och åt nudlar,
käkade popcorn,
piller,
vatten,
kollade hannah montana igen och sen var det natt.
Orkar inte få ner fler ord just nu,
men jag ska avsluta med dessa;
.
1: Eviiii, var är min dikt?!
2: -||-, du är fantastiskt bra, sluta säga sånt om dig själv.
du är underbar, endel fattar inte att dom ska uppskatta det.
DET ÄR 2010, remember? 15 nätter tills ni är här, 18 tills vi åker till blg.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0