Karlstad förresten.

Kom iväg vid tretiden igår,
var framme i k-staden vid fem.
Träffade Evelina på andra sidan övergångsstället,
vilken sötnos säger jag bara!
.
Adept var bra osv,
vi fick oss många härliga skratt!
ditt beteende var dock sjukt omoget..
jag förväntade mig faktiskt mer av dig.
men jaja.
.
Jag och Evelina testade hur det var att vara Håkan när vi kom hem,
vi låg mitt i vägen på asfalten,
och det var en intressant upplevelse,
jag sprang även ett varv runt kvarteret,
barfota,
höhö
man måste ju inleda sommaren 2010 med något,
eller hur?
Inne i lägenheten var det massmord,
dom små myrorna hade ju ingen chans mot en röd sked
knaster, splatt
hähähäh DÖD
Evelina är också bra på att balansera märkte jag och amanda
hur hon än svängde (och tänkte på den fabulösa manslemmen från förra sommaren),
så satt skeden på hennes näsa kvar!
tills hon kollade i kors.
haha.
Amanda deckade,
så jag och evii låg och pratade tills ungefär kvart i två,
då började hon svara i sitt huvud,
och ut kom en massa goja,
poor thing!
Meeeeeen
jag måste diska nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
många u'n = jag vill inte diska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0