I'll be begging you for more.

Oslo var helt okej,
inte så kul att sitta på en stol från klockan 11 till 2 och alla kollade men,
sånt är livet,
vi hade en bra roadtrip ändå jag & marthiseeen.
På hemvägen åkte vi in i torsby för jag hade glömt min laddare hos maria,
så jag hämtade den och laddade den i kanske en kvart eller något hemma hos henne,
samtidigt smsade jag och det blev bestämt att vi skulle åka till ett annnnnnat ställe än Oleby,
och diskutera igenom lite saker som hade hänt,
reda ut,
försöka förstå vem som sagt vad,
vem som inte sagt något,
vem som skyller på vem,
och framför allt varför?
Blev kvar i över en timme, fanns kanske inte så mycket att säga,
det var ganska självklart vem som definitivt inte har med saken att göra,
överhuvudtaget.
Så vi la det åt sidan och pratade om lite andra saker,
inte kunde jag gå heller av anledningar som vi bara behöver vara tre personer om att veta.
När jag tillslut kunde gå, tyvärr, så var marthe inte den gladaste på mig,
vilket jag visserligen kan förstå,
fast du kunde ju suttit på datorn! höhö.
skämt å sido,
men jag vet att du gillar mig ändå, så du var inte arg så suuuuper länge!
.
Nu är jag tillbaka i gråa malung,
hatar det.
önskar jag hade två lägenheter.
så jag kunde åka och vara där jag trivs som bäst hur ofta jag ville.
menmen.
vadfan ska jag göra här liksom?
daäslökfhjsflaäölsf
HERRA.
.
efter studenten förra året.
mitt hår har nog växt lite ändå.
men finare har jag inte blivit,
haha .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0