hon har blommor i sitt hår.

won't trust a hoe, 'cause the hoe won't trust me.
.
vilket ledset liv
skoja
eller
jaja
ledsen dag i alla fall,
så fort hon börjar fråga så rasar allt,
först blir jag arg,
men hon lägger inte av,
och sen börjar jag gråta,
och så lägger jag på,
sitter i soffan i en minut,
andas,
tänker,
slår ifrån mig,
sätter mig här,
skriver,
blir klar,
fortsätter med mitt liv, som jag gjorde innan hon ringde.
Puss MAMMA .
.
tänk att endel ska veta allt.
tur att ingen får det.
jag älskar er som personer.
men inte mer.
eller älskar.
nej
tycker om är nog ett SÅ mycket bättre ord kom jag på.
tycker om er som personer,
tror ni tycker om mig lite också,
men vi ignorerar varandra läääänge
sen pang.
och sen buhu.
och sen ignorerar vi varandra igen.
.
stör mig på att du inte kunde unna mig de där minutrarna som jag behövde,
såklart är ditt liv viktigare än mitt!
såklart är det bättre att jag är ledsen och inte fattar ett piss,
än att du inte ska få som du vill.
jamen abslouuut!
.
Nä, nu ska jag städa klart här,
sen kommer mandisen!
pöööörfäkt
.
Jag är liten blå & busig, vem tror du att jag är?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0