ge mig något som tar mig någonstans.

min "inte sitta vid datorn"-grej funkar utmärkt,
vissa dagar slår jag inte på den alls,
och gör jag det så är jag inne i max fem minuter.
Nu slog jag på den enbart för att kolla upp vilken alkohol jag ska ha på peace,
stygg flicka.
fyyyy.
men det är festival och det hör till.
.
Igår var vi på kalas hos farmor,
det var inte speciellt kul,
som vanligt..
men man måste väl ta vara på den tiden man har kvar med dom.
När vi kom hem kollade jag och Amanda på bert,
igen.
och det ska vi göra idag också,
men först ska jag städa lite,
tänk vad fort det blir stökigt i en sån här liten lägenhet.
Till veckan blir det Torsby på mission,
haha skoja.
men ska hämta/lämna pengar osv.
Sen på Söndag blir det värnäs och hämta Evelina & Amanda! ♥
Och seeeeeen drar vi på peace!
neat skare bli.
höhö.
.
Men städning it is!
.
existenz ♥
hihihihihi fail.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0