Feed

den mysigaste film jag sett tror jag?
eeeehe.
snåååppmat.
smäääskigt
.
Rätt grann brud ändå
inte.
hihih.
.
varföröörörörör
sms är väl ändå
ett ganska dumt påfund
iallafall om man smsar till dom man inte ska
HORUNGE
jag alltså
men jag är rätt chill i mitt sinne ändå
fniZZzzz
.
ORKA ETT seriöst inlägg
nejeeeee
hejsvejs
snopp
mums
.
Cathrin; 20! säger (22:00):
min nya idé är att inte ragga, ha sex, tycka om, eller på nått sett vara med en kille på 5 år
tror du jag lyckas?
'm0RF - bazinga! / i gbg säger (22:01):
HAHAH
NEJ
Cathrin; 20! säger (22:00):
min nya idé är att inte ragga, ha sex, tycka om, eller på nått sätt vara med en kille på 5 år
tror du jag lyckas? :D
'm0RF - bazinga! / i gbg säger (22:01):
HAHAH
NEJ
:D
.
GRIIIS


Kommentarer
maria

ja tror jag har ganska rätt dock... :P om inte jag klarar de klarar inte du de!

2010-06-07 @ 22:35:29
URL: http://morff.blogg.se/
CaaatH

HAHAH

vad vare där för en pik? :D

2010-06-07 @ 22:44:21
URL: http://caaathrin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0