du har alltid alkohol i blodet, jag har alltid kärlek i kroppen.

tydligen tycker mina vänner på facebook att min mening som jag knåpade ihop var positiv.
själv satt jag och blåhöll kvar tårarna och tyckte att den meningen var jättesorglig,
men sen vet jag också baktanken med den,
och jag vet att det inte alls är särskilt positivt,
att du alltid har alkohol i blodet och skiter i det mesta,
tar ingen särskild vara på ditt liv,
och ingen vet att du är den underbaraste människan vid sidan om.
för du visar det ju fan aldrig.
två gånger har jag sett den,
hur länge har jag vetat vem du är?
minst fyra år.
det är väl ganska sugigt eller?
och jag vet att det inte är särskilt positivt,
att jag alltid har kärlek i kroppen och glömmer allt vad realism heter,
det spelar ju fan ingen roll vad du än gör,
så är jag där på en fingerknäppning ändå.
för gör du något elakt,
något som jag tar åt mig av,
så blir jag arg, ibland ledsen, och jag tänker att nä,
han är inget att ha, en stor skithög,
och sen tror jag att jag lagt dig bakom mig,
sen går det max två dagar..
HUR DÅLIGT ÄR INTE DET?!
jag blir galen på dig.
fast mest på mig.
Men det är väl bra att du är som du är,
för jag fattar i alla fall att det aldrig kommer hända något,
dummare är jag inte.
att du sårar mig på vägen spelar nog ingen roll,
det är glömt om tio år.
du svarar när det passar dig,
du hör av dig när det passar dig,
du skiter i allt när det passar dig,
eöslkdf8il.zkfäöglsaäföläasögfk,dxdskgflösfkds
idiothora.
HEJDÅ :))))))))))))
sooooooooooooool
.
men YES!
nu fick jag sms att mina pengar är slut,
passar mig perfekt,
då kan jag inte skicka fler till dig,
som jag ändå ångrar sen,
eftersom jag aldrig får några svar ändå!
mums


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0