Dom där små grodjävlarna.

firade ingen midsommar i år,
inte på något sätt,
första gången någonsin. haha.
dom två senaste åren har jag suttit hemma hos Ingela med alla Rahmare och kollat på borejoggen,
sen har vi grillat,
haft kul,
förbannat regnet,
mysit,
osvosv.
Sen innan dess minns jag inte?
men jag vet att jag firat och gjort något,
men så blev det inte nu.
.
Somnade framför tv'n när jag skulle va snäll och kolla med mamma,
vaknade 05.23 typ,
av att Amanda ringer och säger;
- hej, sover du?
- ja... ? klockan är halv sex, haha :)
- jaha, ja. Jag tänkte om du ville hämta oss i Öje, vi har ingen skjuts, men du får sova!
- nej, men jag kommer!
.
Så på med mjukisbyxor & en tröja,
sen åka till Öje och hämta Amanda och Erika som hade varit ute på sjön och festat till halv sex, haha.
när jag kommer fram så säger Amanda;
- är du redan här? vad låg du i då?!
- 150, haha. jag vill hem.
.
sen fick jag köra lagligt hela vägen hem,
för min duktiga dyngraka kusin med kompanjon skulle lära 'lill-kusinen'
att man ska hålla farten, och passa sig för älgar!
- erika berätta hur mycket älgar du ser när du kör här!
- a, det är äckligt...
.
haha, men skjutsade hem dom,
och sen gick jag och la mig igen,
mamma hade dragit ner rullgardinerna,
så jag sov till tjugo över tolv.
naajs.
.
Imorgon längtar jag till massssa,
då ska jag åka och hämta Evelina & Amanda i värnäs,
sen ska vi busa lite,
sen måndag till torsby först,
sen hem & sen peeeeeeace!
kan dagarna bli bättre?
, jajo, jag vet dock att om det evelina skrev blir,
så kommer jag ligga och vara ledsen hela veckan,
!FAST!
then I'm going to stop being sad, and be aaaaaawesome instead!
eller nöö.
tack och hej,
leverpastej.
.
- Hej bert!
- Prutt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0