Baby, baby you're so irresistible

BANKABANKABANKA
in i huvudet
att han är fel.
att han inte är någon att tråna efter.
att du skämmer ut dig.
att du är lååååångt ifrån så fin som man borde vara i hans ögon.
att den där natten inte betydde något.
att 'kanduha'-grejen är nått som alltid händer.
att ögonen inte menade att se så ledsna ut.
att han inte var ledsen för att du inte hör av dig.
att han inte är finast i hela världen.
att man inte kan fästa sig vid fel person.
att händerna som kom bakifrån, letandes, bara var en tillfällighet.
att han bara kom fram då av en slump, inte för att han såg att du satt där ensam.
att han bara ville en sak.
att du är störd som inte kan banka in något av dethär.
inte en enda sak.
jag vill inte heller.
jag vill tänka att allt är som det är,
inte göra om det till negationer.
.
ser man ut såhär,
så är man en glad tjej,
men inte någon som någongång skulle kunna bli hans.
jag gör fanemig mitt bästa för att låta bli,
men jävul vad svårt det är.
BÖG
:)


Kommentarer
Anonym

Aidymalk är inte bra grejer de hahahaha

2010-06-11 @ 14:17:38
marthe

DU (mr.X) är inge bra............. hahhaahhaha

2010-06-11 @ 22:47:27
URL: http://www.mamarthe.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0