Söndagsfylla

och den var;
- Vad ilska du? :D
- Vad .np evelina?:D
- Meloner! Vad gör du nemas jag
- Nej skutan!
- Typijpt!
- Tape!!!!!!! Vi behöver tape!
- Faula va baliwjga 7.0oroa är!
- Jag har en strumpa på örat!
- Elekm?! Säg till om jag ska lena så du får sova!
- Gällt kläddgg!
- Jag sommar på golvet snart?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Tjena bra!
- Nem om du snöar!
- Lo!! kämpa för min sjuka!
- Hahahahha ge dignitet kom mun!
.
HAH stackars lilla pallen, men kul hade jag i alla fall!
.
Men också;
Cathrin: Du ser! Nu var jag inte inne i dig!
Camilla: ... hahahahha!
.
Cath: vad ska vi lyssna på?
Cam: hakuna matata!
Cath: okej, då skriver jag " haluna makata"
.
Cath: här!
Cam: har den varit på golvet? *ät*
Cath: nej i min mun :)
.
Blir arg för något.
Cath: Annars kissar jag på gunnar bär jag kommer hem!
Cam: är det hans pappa?
Cath: nej, hans pappa..
.
Sen har jag skrivit ner "det brukar mamma becker göra!"
och jag har ingen som helst aning om vad det är.
Men kul hade vi som sagt!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0